У Києві відбувся семінар щодо підготовки міста Києва до конкурсу Євробачення

.

 

У Києві у готелі «Хрещатик» відбувся семінар «Підготовка міста Києва до пісенного конкурсу «Євробачення», учасниками якого стали директори туристичних фірм, готельєри, журналісти, студенти профільних вузів, представники громадських організацій. З привітальним словом до учасників семінару звернувся начальник управління туризму Київської міської державної адміністрації Антон Тараненко. За його словами під час Євробачення Київ очікує на 20 тисяч туристів, з них близько 15 тисяч — будуть іноземними гостями.

Спікерами семінару були відомі європейські фахівці, які розповіли присутнім про досвід проведення і використання конкурсу «Євробачення» у промоції країн на прикладі столиці Азербайджану Баку та столиці Австрії Відня. Зокрема, експерт з Німеччини Юліус Роман відзначив, що під час проведення Євробачення у Баку кожен іноземець витрачав у середньому 160 євро за добу і за час проведення конкурсу іноземці змогли витратити приблизно 2,3 млн. євро, що співвідносно з оплатою 500 робочих місць на рік. Ще більший прибуток є у довгостроковій перспективі від позитивного іміджу країни та дестинації.

Аудиторія Євробачення складає близько 125 млн. осіб і це люди, які можуть зацікавитися поїздками до крани — господаря Євробачення. Як показує досвід Баку, упродовж 2-3 років туристичний потік жо країни збільшився на 20-25%.  Ось таким є економічний ефект від найпрестижнішого європейського конкурсу. Але найголовнішим наслідком від проведення конкурсу, на думку закордонних фахівців, є позитивний імідж країни. Його важко виміряти у грошовому еквіваленті, але за рік-два це можна відчути на збільшенні туристичних потоків. Якщо, звісно, країна-господар вкладатиме кошти в підтримку своєї промоції у світі.