У Києві відбувся семінар-нетворкінг “Маркетинг туристичного продукту”

.

31 жовтня у Києві у Торгово-Промисловій палаті України відбувся семінар-нетворкінг “Маркетинг туристичного продукту”, учасниками якого стали представники туристичних фірм, готелів та ресторанів Києва, гіди та журналісти. Про досвід створення туристичного продукту та його просування на ринку учасникам семінару розповіли відомі експерти туристичного ринку — радник Міністра економічного розвитку та торгівлі України Іван Ліптуга, начальник управління туризму та промоції Львова Галина Малець, голова Асоціації Індустрії гостинності Олександр Лієв та засновник проекту «Интересный Киев» Арсеній Фінберг.
«Нам важливо почути думку учасників ринку щодо створення нового туристичного продукту у столиці України, який би був цікавим і зміг би залучити додаткову кількість як іноземних, так і внутрішній туристів», - зазначив відкриваючи семінар-нетворкінг начальник управління туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації Антон
Тараненко.
Цікаво було почути і про закордонний досвід створення міського туристичного продукту, про який розповіли асистент з розвитку бізнесу Посольства Угорщини в Україні Світлана Кабиш та директор з продажів компанії Blue Drum EMC в Естонії та Фінляндії Тетяна Швецова.
Друга частина семінару була присвячена створенню нового туристичного продукту.  Учасники сем інару розділились на 5 команд, завданням яких стала розробка протягом   перспективних туристичних продуктів. Їх темами було визначено – гастрономічний та сімейний туризм, нічне життя столиці України, молодіжний відпочинок, а також Новий рік
та Різдво у Києві.
Кращим турпродуктом було визнано програму команди Івана Ліптуги, темою якої стала «Сімейний відпочинок для іноземних туристів». У якості прикладу команда запропонувала новий концепт - відпочинок багатодітних арабських родин у столиці України. Цікавими та оригінальними виявились і розробки інших команд. Кращі з них, безумовно, знайдуть своє втілення у програмах туроператорів по в”їздному туризму.